Blog Member

Selasa, 3 Januari 2012

Tarif ayaq negeri siapa paling mahal???

Dalam depa dok tuduh Kerajaan Negeri Kedah penaik tarif ayaq, rupa-rupanya tarif ayaq negeri umno be end perintah lagi mahai dari negeri PR perintah......dah tu plak, negeri Selangor boleh bagi jugak kt rakyat negeri depa sikit sebanyak bantuan percuma tiap rumah....tapi kerajaan umno bagi apa kt rakyat negeri depa perintah yg tarif ayaq mahai tu???

ini bukan aku reka buat....kalau aku reka buat, kena saman naya saja....hangpa boleh check kat sini : jba.gov.my



tarif industri tu tak pa lagi sbb depa tu buat untung....memang patut padan mahal pun...tapi yg domestik tu, cuba pakat jegei skit biji mata....negeri Johor yg paling ramai penyokong kuat umno adalah paling tinggi tarifnya dan Pulau Pinang adalah paling murah walaupun sebahagian besar tanahnya dok tengah laut.... Melaka dengan Negeri Sembilan yg besaq kelemboi pun mahal juga tarif ayaq depa....lebih tinggi dari negeri Kedah....sendiri mau bancuh laaaa.......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...