Blog Member

Ahad, 15 Januari 2012

dah tak duduk dalam perkhidmatan, baru berani nk bersuara

gitulah sunnah agaknya....kebanyakan yg dah keluar dari perkhidmatan, baru lah berani nak bersuara....silap haribulan, dah kena cap 'sokong pembangkang' dia ni!!!! tak payah dok bancuh banyak....hangpa tengok sendiri apa dia kata.......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...