Blog Member

Selasa, 10 Januari 2012

ohhhhh siapa kacau siapa???

hangpa cuba bandingkan antara yang sebelum dan selepas....



faktanya iaitu
1. dikatakan depa akan menganjurkan program dakwah iaitu qiamullail di Masjid Wilayah....kalau sesiapa yg tak pernah pi area situ...sebenarnya Masjid Wilayah ni terletak berhadapan dgn Kompleks Mahkamah di Jalan Duta tu....pintu pagar sisi masjid berhadapan dgn jalan menghala ke kompleks mahkamah
2. program qiamullail yg dirancang dikatakan dah dibuat lama dan tak ada kena mengena dgn Himpunan 901 dan penghakiman DSAI
3. depa kata depa ramai
4. jangan ganggu program depa dan jgn masuk ke masjid utk ganggu program depa
5. disebutkan depa hormat dgn polis bahawa tidak akan ada pertembungan dgn peserta Himpunan 901
6. dimohon supaya peserta Himpunan 901 tidak berhimpun di dalam masjid atau gunakan masjid utk kepentingan program Himpunan 901

ok....then pulak tengok video di bawah ni




faktanya iaitu
1. kelihatan ahli2 depa berhimpun di luar kawasan masjid dan boleh dikatakan di celah2 keramaian peserta Himpun 901.....so, siapa ganggu siapa??? dikatakan program dakwah depa tak ada kena mengena dgn program Himpun 901....tu apa pasai dok pi kacau orang???
2. pada kebiasaannya, kalau program qiamullail di mana2 pun akan tamat pada awal pagi iaitu selepas solat Subuh....tapi depa ni masih dok ada di situ sampai ke jam 9 pagi....
3. geng2 depa siap berpakaian khas dan ini menunjukkan persediaan awal telah dibuat
4. depa kata hormat dgn keputusan polis supaya tak ada pertembungan....apa pasai depa keluaq dari kawasan masjid ke kawasan Himpunan 901???
5. depa kata depa ramai??? mmg ramai pun....lebih sorang dah kira ramai dah tu....
6. peserta Himpun 901 langsung tak gunakan atau berhimpun dalam masjid sebagai menghormati program dakwah depa, tapi dikhabarkan bahawa program yg dikononkan program dakwah tu tak wujud pun....

so, hangpa nilailah sendiri siapa sebenarnya yg menipu dan merapu...dan siapa sebenarnya yg menggunakan masjid sebagai alasan utk menghalalkan tindakan depa....hangpa bancuh lah sendiri!!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...