Blog Member

Sabtu, 14 Januari 2012

seorang pejuang kembali ke sisi Khaliqnya

laporan berita : harakahdaily.net /  harakahdaily.net

walaupun agak terlambat aku menulis berita ini....aku hanya nk mengucapkan takziah kpd keluarga Allahyarham Pak Tuan Syed yg telah kembali mengadap Rabbul Izzati pada pagi Jumaat, 13/1/2012....hari penghulu segala hari dan hari yg diberi kerahmatan oleh Allah swt....semoga segala jasa perjuangan Pak Tuan Syed dikurniakan pahala syahid pada sisi Allah sebagaimana Hadis yg disebutkan oleh Rasulullah

"Barangsiapa yang bermohon kepada Allah Ta'ala supaya dimatikan syahid dan permohonannya itu dengan secara yang sebenar-benarnya, maka Allah akan menyampaikan orang itu ke tingkat orang-orang yang mati syahid, sekalipun ia mati di atas tempat tidurnya." Riwayat Muslim

walaupun aku tak kenal Pak Tuan Syed secara lebih dekat, tetapi beberapa kali aku pernah berjumpa, berbual dan mengutip sikit sebanyak mutiara2 ilmu dan pengalaman beliau dalam gerak kerja pilihanraya. Beliau sememangnya boleh dianggap sebagai mempunyai kepakaran yg baik, pandangan yg tajam serta pendapat2 yg bernas mengenai sesuatu urusan dalam pilihanraya....

aku juga mengharapkan semoga para petugas PAS di seluruh negara dalam mengambil contoh dari cara kerja dan jasa Pak Tuan Syed yg selama ini begitu komited dgn perjuangan parti.....


Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...