Blog Member

Khamis, 19 Januari 2012

Amaran Zaid Ibrahim kepada juaknya


agak-agak apa maksud Zaid Ibrahim terhadap anak buah dia melalui twitter nya tu??? dikatakan amaran tu diberikan berkaitan dgn sikap pemimpin KITA di Kedah yg selalu dok kritik PR dan yg terbaru iaitu berkaitan dgn perlantikan exco di Selangor.....

yg aku tau, semenjak dua menjak ni parti KITA dah senada dan kalau tak salah aku, KITA dh mengisytiharkan utk tidak akan bertanding di kerusi yg ditandingi oleh PR semata2 utk bagi laluan satu lawan satu dgn umno dan be end.....

tindakan atau keputusan KITA tu mmg disambut baik, tapi aku rasa adalah lebih baik KITA memohon utk masuk sebagai satu parti komponen PR....kalau tanya aku, aku setuju sbb konsepnya 'biar ramai kawan, jgn ramai musuh'....walaupun tak bersetuju dalam beberapa perkara, tapi bukan tak setuju pada semua perkara

tunggu dan lihat saja lah apa tindakan Zaid terhadap anak juak KITA di Kedah yg tak reti dengar nasihat Presiden parti sendiri....walaupun aku tak kenai geng2 KITA di Kedah ni, tapi yg aku tau depa ni kebanyakan asal PKR dan UMNO....bila dah keluaq PKR, depa hantam kaw-kaw PKR....tambah pulak  masa tu KITA dok nampak nk jadi mesra umno be end....lagi lah depa hantam kuat...tup tup KITA balik mesra PR....termongeh-mongehlah sesetengah puak macam kerang busuk sbb dulu bukan main hantam PKR

dan yg aku dibagitau pulak, ada puak2 parti KITA yg asal dari PKR dan UMNO ni dah tak laku kalaupun KITA ada niat nk bersekududukan dgn PR....bak org utara kata "dah jadi kupang tembaga"...nk ke umno be end pun tak laku, nk ke PR pun tak laku.....itu pasai depa hantam satu  pihak supaya satu pihak lagi buka pintu......hehehehehehe......dah adat politik, gitulah...............

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...