Blog Member

Khamis, 12 Januari 2012

2009 runtuh...2012 insyaAllah bakal 'reban'

Rakyat Terengganu kecewa stadium tak dibaiki


Stadium Sultan Zainal Abidin yg runtuh pada tahun 2009 masih lagi tidak dibaiki hingga sekarang.....
3 tahun kerajaan Terangganu buat apa??? pihak yg bertanggungjawab lepas tangan begitu saja...tak ada mana2 pihak pun yg aku dengar kena dakwa atau sebarang laporan lengkap dikeluarkan atau sebarang cadangan dan rancangan utk baik pulih.....

inilah kerajaan harapan rakyat...yg hanya tau menjahanamkan duit rakyat.....depa cuma janji bina, tapi kalau runtuh, depa tak jamin nk baiki....mcm tu lah kot....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...