Blog Member

Selasa, 10 Januari 2012

bukti program 'qiamullail' hanya lakonan



daripada apa yg diperkatakan oleh mamat di atas, maka jelaslah bahawa program dakwah @ qiamullail yg diwar-warkan hanyalah satu lakonan semata2 bagi mewajarkan kehadiran depa di celah kebenaran yg diberikan kpd acara perhimpunan 901......

ini juga sebagai bukti "siapa ganggu siapa" sebagaimana yg diwar-warkan supaya peserta himpunan 901 tak menganggu depa yg mengadakan program dakwah di Masjid Wilayah pada hari tersebut dan ini juga mengesahkan kononnya program itu dirancang awal dan lama hanyalah satu dongeng semata2

sahabat di atas ada menyebutkan pada akhir video mengenai 'perjuangan politik' sedangkan di awalnya dia mengatakan kehadiran depa sebagai mewakili NGO.....maka, jelas lagi bahawa depa ini bermain politik berwayangkan NGO.....

cuma, aku bersetuju dgn kata sahabat di atas iaitu jgn kita bermusuh...cuma kerana dia tu aku tak berapa setuju iaitu jgn kita bermusuh kerana kita Melayu sama Melayu....tp bagi aku, jgn kita bermusuh kerana kita Islam sesama Islam....maka berpeganglah kpd Islam yg betul, bukannya Islam yg kita rasa betul dan dibetulkan dgn cara sendiri....kalau dah kata program qiamullail tu, maka buatlah betul qiamullail....jgn berlakon sbb org nampak dan Allah Maha Nampak

2 ulasan:

  1. Bodoh sgt, sbab tu kene maki.

    BalasPadam
  2. mmg bangang..mcm lembu

    BalasPadam

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...