Blog Member

Khamis, 19 Januari 2012

Menteri Besar mana kena saman????

saman mb
bukankah selama ini dok pakat riuh rendah dok kata umno dan kerajaan pimpinan umno dok jaga kepentingan orang Melayu.....dah tu, ni apa pasai pulak saman MB dan Kerajaan Negeri Johor ni!!!!

inilah agaknya kalau dah percaya sangat.....

hangpa baca beritanya sini : sinarharian.com.my

aku ucapkan tahniah saja kerana berani bersuara dan ambik tindakan....kalau dulu, dimainkan mcm ni...semua pakat tak berani nk bersuara....apatah lagi tak berani nk ambik tindakan.....tetapi semenjak dua menjak ni, aku tengok dah ramai pihak atau orang perseorangan dah tak takut dgn kerajaan..... depa berani bersuara dan berani ambik tindakan mengikut kesesuaian undang-undang.....ini juga sebenarnya suatu perkembangan yg baik...justeru di harap tidak ada kerajaan yg mudah-mudah nk tipu rakyat....

aku pun berharap semoga lebih ramai rakyat semakin celik dan terbuka minda terhadap hak2 dan peranan masing-masing....bab nk pangkah parti mana tu soal lain, tapi yg terlebih penting iaitu rakyat kena sedar hak masing-masing yg telah dijamin oleh undang-undang dan dengan itu, tiada pihak boleh suka-suki nk pemuhong kita.....biaq ngaji tak setinggi mana, tp jgn jadi bodo dan boleh dibodohkan

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...