Blog Member

Ahad, 15 Januari 2012

tindakan segera utk yg ugut nak bom helikopter PM, yg ugut bunuh TGNA plak camna???

berita : sinarharian.com.my / malaysiakini.com

Polis tahan pelajar USM ugut bom helikopter PM
sekali aku baca ayat dia...dia bukan ugut nk buat...tapi sebenarnya lebih kepada 'ajakan'...walau apa pun, ini suatu perkataan yg aku boleh katakan 'BODOH' dan cari pasal....

cumanya aku heran sikap terpilih dalam sistem perundangan di Malaysia nih....ayat di atas tu boleh dikira sebagai satu 'ajakan'...tapi tak apalah dah depa klasifikasikan sebagai satu 'ugutan'...tapi yg terang-terangan tulis ugutan terhadap Tuan Guru Nik Aziz entah sampai hari ini tak tau apa cerita....itupun setelah didesak dgn pelbagai laporan dibuat, barulah tangkapan dijalankan...cuma, sampai la ni tak tau apa perkembangan....aku yg tak tahu atau tak diberitahu....tak tau lah aku



Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...