Blog Member

Ahad, 22 Januari 2012

Chua pulak kaitkan Sharizat dgn NFC


nih, aku nk habaq skit kt Chua Soi Lek nih....Sharizat dah berkali2 bagitau yg dia tak ada kena mengena dgn NFC....dan disebabkan dia tak ada kena mengena, dia saman Rafizi dan Zuraidah utk bersihkan nama dia....tapi hari ni hang sebut pulak yg Sharizat urus skandal NFC dgn lemah!!!! kok mana ni??? dia nk urus mcm mana dah dia kata tak ada kena mengena......


Soi Lek dipetik berkata "Mereka harus menangkap lembu menggunakan tanduknya. Tindakan pertama adalah mengaudit. Mendedahkan secara terbuka berkenaan skandal tersebut,”

ini pun aku tak setuju....mana boleh nk tangkap lembu kena guna tanduknya....kena guna tali lah....tak pun guna tangan, pi cekup kepala lembu tu macam org gusti.....hahahahaha....cumanya betoi lah spt saranan Chua Soi Lek, tindakan audit adalah sepatutnya menjadi tindakan utama oleh pihak yg dituduh....bukan diam seribu bahasa....lepas tu timboi mai dgn penafian semata2.....orang la ni dah tak pakai kaedah dok nafi nih, org mau fakta......kalau takat dok nafi atau tak ngaku salah, semua org boleh buat....penyamun yg kena tangkap pun tak ngaku salah juga....tp bila dibicarakan di mahkamah, lekat pulak dia salah......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...