Blog Member

Ahad, 29 Januari 2012

lihatlah bagaimana Islam dihina???

kadangkala ada segolongan puak yg menjuruskan perjuangan depa pada stigma tertentu saja....itupun hanya berkaitan isu tersendiri dan ada kalanya hanya berkaitan peribadi....entah bagai tiada noktah penghinaan demi penghinaan Islam......



permainan2 ini jelas berlambak di pasaran....tapi sebagai individu, kita tak boleh sebarang dalam tindakan....aku harapkan semoga pihak2 yg berkaitan ambil tindakan sebelum ianya menjadi barah yg tidak berupaya disembuhkan....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...