Blog Member

Khamis, 26 Januari 2012

sabotaj DPP.....orang ramai dah cerdik la!!!!!

exco
gambar di sebelah menunjukkan satu kain rentang yg dipasang di beberapa tempat sekitar Kuala Langat, Selangor berikutan isu perlantikan Exco Agama Islam di Selangor.....hehehehe....apa yg aku boleh kata iaitu orang ramai dah makin cerdik lah.....tak ada yg termakan dakyah palsu atau perbuatan sabotaj yg mcm ni lagi dah.....

hanya golongan bodo saja yg nk boleh percaya yg kain rentang tu adalah hakmilik Dewan Pemuda PAS Selangor..... PAS mempunyai susun atur organisasi parti yg lengkap dan baik dari segi amalannya....kalaupun ada sebarang perkara yg tak berpuas hati atau sebarang keraguan....saluran dalaman parti akan digunakan, bukannya jenis dok hantam kromo....cuma ada sorang dua saja yg baru dua tiga hari dok dalam parti, tp rasa mcm dah berjuang seumur hidup yg akan buat perangai mcm tu yg dok serang parti balik belakang.....

inilah salah satu kekuatan PAS yg tak dapat ditembusi oleh musuh politik PAS spt umno....PAS ada cara tersendiri dalam sebarang hal dan dalam semua hal itu, al Quran dan Sunnah menjadi rujukan paling utama dan tertinggi....itu sbb tak mudah2 org PAS nk boleh terima provokasi murahan yg macam ni....kalaupun hangpa boh gambar Presiden atau Tuan Guru Nik Aziz pun....tak akan ada org PAS yg mudah percaya sbb itu bukanlah amalan kami......

nasihat aku kpd puak2 yg buat tu....tak payahlah dok membazir duit dan dok buang masa....banyak lagi benda lain nk dibuat.....

untuk berita : klik SINI

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...