Blog Member

Rabu, 25 Januari 2012

bodoh atau membodohkan???


Harian Metro Edisi Utara hari ini (25/1/2012) melaporkan satu ugutan bom diterima yg konon diletakkan di bawah satu pentas di belakang pejabat Pusat Khidmat Wakil Rakyat DUN Bakar Bata.....dan akhirnya disahkan sebagai panggilan bom palsu

apa yg aku nk bancuh iaitu samada perkara ini suatu perbuatan bodoh atau membodohkan.....

orang yg letak bom tu mmg bodoh dan melakukan perkara bodoh.....dan membodohkan lagi pulak apabila dia telefon pulak bgtau ada bom di tempat yg diletakkannya tu.....tak kah satu kerja bodoh....dah lah buat benda bodoh, pastu tambah lagi bodoh sbb bgtau org yg dia buat kerja bodoh.....lagi tambah bodoh iaitu kelmarin (24/1/2012) masih lagi hari cuti sambut tahun baru Cina....semakin bodohlah org yg letak bom tu sbb dah tau hari tu org cuti, pejabat tak buka....lepas tu boleh pulak telefon ke pejabat yg tak buka bgtau dia letak bom.....memang bodoh lah tukang buat bom dan org yg letak dan yg telefon tu.....kalau hangpa pi bom ikan kt kolam, ada ka hangpa bgtau kt ikan tu...."ni ikan, aku nk bom hangpa nih".....hahahaha...dah tentu org yg bercakap dgn ikan tu bodoh......

hehehehehe......adakah ini kerja bodoh atau membodohkan???? hangpa bancuh lah sendiri......yg penting, jgn turut jadi bodoh......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...