Blog Member

Isnin, 16 Januari 2012

politik ugut mengugut....


"you help me, i help u".....siapa cakap??? tok jib cakap dalam satu kempen pilihanraya tahun lepas....

politik ugut mengugut ni dah jadi kebiasaan kpd umno be end dan dah jadi satu kemestian menjelang pilihanraya...dulu rakyat kebanyakan diugut dgn pembangunan, sekarang pun masih ada ugutan pembangunan...beza pada nada dan rentak saja....

sekarang ni, ugut pulak peneroka FELDA

baca beritanya di SINI.....kalau sokong penyeranaian FGVH, dapat durian runtuh....walaupun dia tak sebut sebaliknya....sendiri paham lah kalau depa tak sokong....tapi ini nak kata macam pujuk pun ada, cuma aku nampak lebih kpd ayat mengugut....sbb kalau depa tak sokong, confirm tak dapat punya....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...