Blog Member

Sabtu, 14 Januari 2012

Aset NFC dibekukan!!!

berita : malaysiakini.com / themalaysianinsider.com


hari ini, PM Najib mengumunkan pembekuan aset NFC....satu tindakan yg aku rasa patut disokong...tapi cuba kita imbas balik kes2 NFC ni yg mula didedahkan dalam Audit Negara....

selepas didedahkan oleh Audit Negara, langkah seterusnya diambil oleh PKR dalam mendedahkan penyelewengan demi penyelewengan yg berlaku dalam NFC termasuklah yg dah banyak aku bancuh sblm ni.... sedangkan pada mula pendedahan penyelewengan ini ketika hampir Persidangan Agung UMNO 2011...semua pihak menuduh ianya satu 'FITNAH'....Sharizat sendiri menolak pembabitannya dalam NFC, sedangkan suami dan anak beranaknya terlibat sebagai peneraju syarikat.....ini suatu yg mustahil seorang isteri dan seorang ibu tak punya pengetahuan ataupun pembabitan dalam sebuah perniagaan yg diterajui oleh keluarganya sendiri....

keputusan pembekuan ini sebenarnya atas tekanan yg diberikan oleh Pakatan Rakyat dan Parti KeADILan Rakyat khususnya.....kalau dah fitnah, hangpa beku buat apa??? kalau dah tak terlibat, Sharizat ambik cuti buat apa??? kalau betul tak terlibat, atau ianya satu fitnah....buat macam DS Anwar Ibrahim....lawan habis-habisan.....

boleh baca tekanan atau desakan PKR utk membekukan aset NFC sebelum tindakan kerajaan ini.... klik SINI....tanpa desakan dan tekanan ini, mgkn tak ada tindakan akan dibuat oleh kerajaan....itupun depa bukannya nk mengaku salah juga.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...