Blog Member

Ahad, 22 Januari 2012

politik kurang ajaq!!!!!!



apa lagi mau kata!!!! mmg haram bejadah puak2 yg suka kacau program org....aku tak kira lah siapa pun, tp sebagai sebuah negara demokrasi, penganjur mesti diberi peluang utk menganjurkan apa2 saja program selagi tak melanggar undang-undang dan tidak menganjurkan jenayah.....

nasihat aku kpd si penganjur ni, lain kali kalau nk buat program mcm ni....jgn dok buat sendiri-sendiri....kena ada kerjasama dgn mana2 parti yg mempunyai ramai kakitangan terutamanya komponen Pakatan Rakyat...

kalau ikutkan apa yg diperkatakan dalam video di atas tu, mamat tu geng mgkn geng ultra Melayu dan kawan2 yg dibawanya nampak semua mcm geng mat rempit yg juga boleh dikatakan antara geng perosak negara....tp geng itu lah yg ada puak2 tertentu suka......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...