Blog Member

Rabu, 11 Januari 2012

puak2 ni tak habis-habis dgn onar depa

gambar oleh Malaysiakini.com
orang tua-tua selalu kata "ibarat ubi, makin dibiar, makin menjadi-jadi".....inilah boleh diibaratkan dgn puak2 ini....herannya aku, mana perginya hero-hero yang nak menjaga keamanan dan keselamatan??? walaupun benda spt ini tidaklah sampai menggugat keselamatan, tapi boleh dikatakan insiden demi insiden memalukan dilakukan oleh puak2 ini terhadap pentadbiran sebuah negeri.

berita penuh : malaysiakini.com

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...