Blog Member

Sabtu, 21 Januari 2012

Chua Jui Meng kata ahli MCA sebenarnya lingkungan 40K saja.....

Chua Jui Meng, bekas Menteri Kesihatan dan bekas Naib Presiden MCA kata :
"But at the end of the day, however much they try to fudge it, instead of the 1.3 million members it claims to have, MCA actually has only about 40,000 real members. These are the ones who bother to turn up at meetings and take part in party activities or volunteer to work in the election machinery. This the sad fact." - lapor malaysia-chronicle.com

agaknya betoi kot sbb Chua Jui Meng bukan orang baru dalam politik dan dia pun pernah berada dalam kepimpinan tertinggi MCA...dah tentu dia masih dok ikut perkembangan semasa MCA.

dan sekiranya betoi bagai di kata, insyaAllah MCA pun akan turut berkubur tidak lama lagi....dan ini juga bermakna, kepimpinan Chua Soi Lek teramat lemah dan bakal menunggu masa untuk musnah.

Chua Jui Meng juga dipetik berkata, masih ramai ahli MCA akan keluar parti....tetapi akan dibuat pada masa yg sesuai. kalau keluaq segera la ni, mgkn depa akan dikejar, dihambat dan dimomokkan dengan pelbagai ugutan atau fitnah lain....elok lah tu....

untuk berita lanjut, tengok SINI lah....aku malas nk translate banyak2...

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...