Blog Member

Isnin, 23 Januari 2012

SELAMAT TAHUN BARU CINA


SELAMAT TAHUN BARU CINA aku ucapkan kepada yg menyambutnya....

ini bukan sambutan keagamaan, dan sebagai seorang Islam....kita tak salah kalau nk mengucapkan atau meraikan bersama....cuma jgn terlajak dalam mengamalkan sebarang perkara yg menjurus kpd syirik terhadap Allah

aku pun nak cuti gak beberapa hari sempena cuti tahun baru Cina ni....hangpa bancuh lah dulu apa yg patut....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...