Blog Member

Rabu, 18 Januari 2012

kuman diutamakan, gajah diketepikan.....

Ketua Hakim Negara mencadangkan supaya semua hakim mengisytiharkan harta.....hehehehe....aku sokong cadangan ini sepenuhnya....

SPRM pun sokong cadangan ini....mmg ada baiknya....dan Presiden ransparency International Malaysia tambah lagi pulak, semua kakitangan awam dan swasta kena isytihar harta masing2.....ini pun ada baiknya...cuma aku heranlah puak2 SPRM langsung tak bersuara bila ada cadangan minta pak menteri, pemimpin2 umno dan be end pun isytiharkan harta depa.....agak2 hangpa, apa pasai ha???

kalau cadangan ditujukan kpd bukan pemimpin umno be end atau pak menteri, depa mmg cepat sokong atau membantah....tp kalau ditujukan khusus kpd pimpinan negara....depa dok diam saja...langsung tak galak nk bercakap apa....heran...mmg heran....

laporan berita di themalaysianinsider.com

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...