Blog Member

Sabtu, 14 Januari 2012

Kelantan mahu hapus hutang PTPTN

berita : malaysiakini.com

Datuk Husam Musa dilaporkan berkata Kerajaan Negeri Kelantan di bawah pimpinan PAS akan menghapuskan hutang PTPTN yg ditanggung oleh anak negerinya setelah berjaya mendapatkan hak royalti yg dituntut dari Petronas......

aku setuju 100%....Kerajaan Negeri Kedah sebelum ini telahpun menghapuskan pinjaman pelajaran anak negeri Kedah terhadap Kerajaan Negeri.....syabas aku ucapkan kpd semua tindakan2 ini yg tak pernah dilakukan oleh umno be end....malah depa lah juara dalam mewujudkan pinjaman pelajaran kpd anak bangsa dan meletakkan para pelajar dalam situasi hutang sepanjang hayat....baru habis belajar, belum pun dapat kerja....hutang PTPTN dah menghambat....last last...ibu bapa yg jadi mangsa yg terpaksa membayar....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...