Blog Member

Rabu, 25 Januari 2012

aku nak isytihar harta!!!!!

pemimpin umno be end takut nk isytihar harta sbb kata sorang menteri depa 'bahaya'.....
tak pa lah, aku takut apa nk isytihar harta aku......tp sblm tu, dengarkan dulu alunan ni




disebabkan apa yg disebutkan oleh Iwan tu betoi sesangat betoi dan aku setuju yg amat setuju....so, aku nk isytiharkan bahawa aku tak berharta pun....semua Allah punya.....sekian, pengisytiharan harta dari aku....boleh gitu???

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...