Blog Member

Sabtu, 14 Januari 2012

depa dah tersedak

berita : themalaysianinsider.com

diberitakan Najib turun ke Selangor hari ini dan menjanjikan bermacam2 benda termasuklah isu sampah, isu ayaq, isu peniaga dsb....dalam berita di atas tu, Najib menjanjikan kadar sewa kompleks PKNS akan dikekalkan jika kuasa pemerintahan kembali kpd umno be end pada PRU 13 nanti.....

hehehehehe......aku percaya....memang aku percaya apa yg Najib kata....tapi cuma aku tak percaya depa boleh buat ka?

cuba kita baca apa yg Najib kata spt yg dilaporkan dalam berita di atas tu, dia kata
“Sekarang kita mengalami zaman gelap, kita makan ubi kayu, tapi selepas semboyan dibunyikan, saya berjanji kita akan makan nasi minyak,” katanya lagi dan mengharapkan peniaga-peniaga berkenaan bersabar dan membuat keputusan bijak dalam pilihan raya umum ke-13 akan datang

hahahaha.....konon di kata zaman gelap....sebenarnya siapa yg menggelapkan hak2 rakyat??? Najib makan ubi kayu??? hehehehehe....perbelanjaan utk Sri Perdana pun mencecah RM18ribu sehari seperti yg dilaporkan dalam sidang Parlimen yg lepas.....perbelanjaan PM ke luar negara pun berjuta2 RM...lagi makan ubi kayu ka???

aku cuma nk bgtau lah kepada puak2 umno ni...jangan dok kalih isu dari apa yg melanda umno be end hari ini....Sharizat sendiri bgtau bahawa tidak ada pemimpin umno yg tak bermasalah....dan lagi, dulu hangpa janji nk tangani isu rasuah....sampai la ni, indeks rasuah negara makin merudum, bukan makin nak elok....

janji boleh seribu janji, tp kalau janji keluar dari parti yg corrupt (dibaca 'kurap') mcm umno nih....tak ada apa yg boleh dipegang....di Pendang, Kedah....dah berbelas tahun janji nk buat hospital....pun sampai la ni sebatang tiang pun tak nampak....tak payah dok janji benda baru lah....buat dulu yg dah janji berpuluh tahun tu

ada org kata umno terdesak....aku kata depa bukan takat terdesak, tapi juga tersedak sbb rakyat bawahan dok mengata depa hari2 sbb pelbagai janji tak ditepati....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...