Blog Member

Selasa, 3 Januari 2012

Apakah kita sudah patut lupa???

Adakah kita sudah patut lupa pada semua ini??? saja aku upload balik supaya kita tak mudah lupa akan isu2 ini yg sengaja ada sesetengah pihak nk bagi kita lupa dgn dok bawa isu2 baru yg tidak relevan






Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...