Blog Member

Ahad, 1 Januari 2012

Tirai 2012 dibuka dgn kezaliman dan ketidakadilan




Sengaja aku melewatkan update laporan terkini berkenaan berita di atas sbb tak ramai sangat nk baca blog aku ni.  Tapi, laporan demi laporan dan updating dah aku buat di Selatanonline.net dan facebook.

laporan aku di selatanonline.net boleh baca dgn klik link bawah ni semenjak lebih jam 4 pagi 1/1/2012 Laporan 1 / Laporan 2 / Laporan 3 / Laporan 4

oh ya....bagi yg belum tahu...admin dgn nama 'kelanajiwa' di selatanonline.net akulah juga...cuma di sini aku dah lama pun guna nick 'kembaraminda'....akaun facebook aku boleh klik sini "www.facebook.com"....lantak lah org tahu pun aku siapa...aku peduli apa sbb bukan aku ada buat kesalahan jenayah....

so, buat masa la ni aku tak mau ulas apa2 lagi isu UPSI dan kes2 yg berlaku....penting bagi aku utk sebarkan dulu beritanya....ulasan bila2 masa boleh buat....

cumanya aku nk ulang tayang / update gambar2 dan video berkaitan kejadian dan selepas kejadian...tgk kt bawah ni





























Banyak lagi gambar2 yg lain....ini yg sempat aku copy saja.....
terima kasih kpd semua penyebar2 maklumat dan berita semasa yg kalau aku nk senaraikan di sini, amatlah panjang list nya.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...