Blog Member

Jumaat, 6 Januari 2012

skrip lama berulang semula

kata IGP : "Kami boleh benarkan perhimpunan itu dijalankan tetapi bukan di mahkamah. Mereka boleh berhimpun di tempat yang tidak mengganggu ketenteraman awam dankelancaran trafik"

ini lebih kurang dgn apa yg dicadangkan oleh PM ketika kemuncak cadangan himpunan BERSIH 2.0 Julai tahun lalu....konon benarkan berhimpun di stadium...tapi last tukaq pulak "hanya stadium tertentu" selepas jawatankuasa pemandu BERSIH mohon Stadium Negara....bila hari himpunan di adakan, seluruh Kuala Lumpur tak boleh masuk, org ramai berarak ke Stadium Negara pun dihalang memasuki perkarangan stadium....apa cerita???

itu sbb orang susah nak percaya apa yg depa kata....mula bagi kelonggaran kononnya...hanya utk sedapkan hati, lepas tu...bila dah mohon....depa akan jawab lain pulak. ini kaedah biasa mcm ayah pujuk anak...tapi rakyat Malaysia skrg ni bukan anak2 hingusan yg boleh dikeldaikan ikut suka.....

berita lanjut baca SINI dan SINI

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...