Blog Member

Rabu, 4 Januari 2012

Ribut di Perlis

MB Perlis: Isu Rosley, Shahidan hanya ribut kecil politik
berita penuh : sila baca SINI

Rosley Mat - YDP Majlis Perbandaran Kangar
betoi ka ribut kecil??? hahahaha....ribut kecil pun dipanggil ribut juga, tapi sebenarnya bukan kecil atau besarnya ribut yg patut jadi ukurannya, tapi sejauh mana ribut tu memberi kesan perlu diambil kira.

tak kisahlah samada ribut kecil atau besar...kita masih ingat lagi isu perlantikan MB Perlis pada selepas PRU 12 dulu....Shahidan yg tidak terpilih telah cuba sedaya upaya mengganggu gugat dan isu itu berlarutan agak lama dan mungkin sampai la ni masih berbaki kesannya. Walaupun Perlis kecik saja negerinya, tapi ributnya bagi aku kadang-kala kecik di mata, tapi besar pada hakikatnya....

Dalam isu ini juga, kita lihat bagaimana seorang penjawat awam dimalukan dengan gelaran yg tidak sepatutnya, walaupun gelaran diberi dengan panggilan yang baik...akan tetapi tujuan gelaran itu diberikan yg menjadi persoalan.....

tapi pun, mgkn ada sebab yg lain mengapa Shahidan memberikan gelaran tersebut. Sebenarnya setahu aku, tiada apa yg terlepas daripada mata dan telinga Shahidan mengenai segala apa yg berlaku dalam Perlis tu.

entahlah.....bagi aku, lawan tetap lawan.....walaupun Shahidan dan walaupun apa gelaran.

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...