Blog Member

Selasa, 3 Januari 2012

Boboi disahkan menyertai umno

diberitakan bahawa kedua2 pak lawak ni dah menyertai umno dengan menyerahkan borang permohonan menyertai parti kera-mat itu di PWTC hari ini....

hehehe....pada pendapat aku lah...kedua2 depa ini mungkin....aku katakan 'mungkin' terpaksa rela setelah satu sketsa terakhir depa dalam Maharaja Lawak Mega baru-baru ini secara 'indirect' boleh ditafsirkan sebagai menyentuh peribadi seorang yg paling terkemuka di Malaysia, malah mungkin seantero dunia....

walau apa pun cerita di sebaliknya, aku ucapkan syabas kpd hangpa berdua semoga hangpa bahagia dgn parti pilihan hangpa.....mmg patut pun artis yg macam hangpa ni yang tak berapa nk tahu batas aurat dan hukum dalam Islam menyertai umno.....

hahahahaha.....memang lawak betul lah....lawak
berita kemasukan kedua pak lawak ni boleh dibaca di SINI

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...