Blog Member

Rabu, 22 Februari 2012

tuding jari, last sekali kena batang idung sendiri....hahahaha

sebenarnya isu tuduhan terhadap DSAI yg dikatakan menyokong yahudi ni dah lama dah kedengaran....sejak dipecat lagi, Anwar Ibrahim dituduh agen Amerika, agen Yahudi dan mcm2 lagi....tapi itu dulu...masa hujung2 tahun 1998 dan awal tahun 2000, kemudahan internet agak mahal dan masih sukar nk dapatkan maklumat secara langsung....tapi sekarang ni, maklumat hanya dihujung jari saja.......

rupa2nya apa yg dituduhkan, kebanyakannya berpatah balik kena batang idung umno dan pemimpin depa sendiri.....mcm yg aku dah bancuh sebelum ini iaitu mengenai ucapan Anifah Aman dalam Persidangan PBB selaku Menteri Luar Malaysia.....rujuk SINI

dgn isu terbaru kini, rakyat semakin tahu rupanya dah lama Malaysia mempunyai hubungan dagang dgn syarikat2 Israel.....dulu aku pernah dibagitau, kebanyakan barangan Israel masuk Malaysia melalui Singapura...tetapi rupanya direct melalui perairan dan pelabuhan Malaysia.....ish ish ish....apa lagi mau kata!!!!

hangpa tengok video dari berita TV9 di bawah ni....ini berita 2010


dalam beberapa hari ini....ada pihak2 tertentu siap keluarkan bukti berbentuk jadual perjalanan kapal Israel ke Malaysia dan sebagainya.....ini membawa maksud, bantahan yg dibuat sejak dulu tak pernah diberi perhatian dan kerajaan Malaysia dgn senang hatinya terus berdagang dgn yahudi laknatullah tu....

demo terbaru isu kapal dagang israel ni, boleh tengok kat SINI
di bawah ni, dikatakan jadual perjalanan sebuah kapal dagang dari Haifa, Israel ke Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...