Blog Member

Selasa, 14 Februari 2012

berbelanja mewah.....remeh saja????


kata Rosmah : "Saya tidak mahu menangani isu-isu remeh-temeh peribadi. Ia adalah semua daripada kekecewaan. Ia adalah semua keluar ... Saya tidak tahu ... Mungkin cemburu," katanya yang , jelas kelihatan kecewa.



isu yg dipalitkan ke atas rosmah bukan isu salah guna kuasa, bukan isu politik yg sengaja dipolitikkan...tetapi ianya adalah isu yang merakyat iaitu berkaitan dgn perbelanjaan peribadinya yang mencecah ratusan ribu ringgit. secara logiknya, seorang manusia normal akan cuba sedaya upaya membebaskan dirinya dari tuduhan demi tuduhan yang dilemparkan, apatah lagi jika tuduhan yang dituduhkan itu langsung tidak benar. tapi, amat lah hairan apabila semua pertuduhan ke atas Rosmah berkaitan segala perbelanjaannya hanya dipandang sepi tanpa sebarang tindakan drastik untuk membersihkan diri dari pertuduhan yang sekaligus membalikkan kepada si penuduh bahawa ianya satu pembohongan......


mungkin bagi sesetengah pihak merasakan jika tuduhan2 tersebut dilayan, tak jadi kerja sbb banyak lagi kerja lain nk kena buat....hehehehe...sebenarnya sama lah kalau tuduhan2 tersebut tidak dilayan, macam bagi peluang pulak kpd si penuduh nk teruskan tuduhan sbb dah tau....tak akan ada sebarang tindakan....cuba kalau hangpa buat tuduhan palsu tengok sekali....aku berani confirm, sampai ke lubang cacing depa hingaq dan heret si penuduh ke muka pengadilan....dan mgkn ratusan juta RM pulak jumlah tuntutan saman.... hahahahaha....


berita penuh : SINI

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...