Blog Member

Isnin, 6 Februari 2012

Salahuddin bakal MB Johor???

salahuddin
berita : Salahuddin Ayob bakal MB Johor??? 
sumber : SINI


pagi ini dibuka dgn berita yg bagi aku sungguh menggembirakan dan dengan berita ini juga, boleh menafikan tohmah dan dakyah umno be end bahawa PAS menjadi tunggangan DAP selama ini....

Salahuddin Ayub merupakan Naib Presiden PAS bukan seorang yg baru dalam PAS dan politik Malaysia. Beliau telah mewarnai politik Malaysia dengan penglibatan yang sekian lama dalam PAS sejak zaman pemudanya... menarikya iaitu tidak ramai pemuda dari Johor atau tokoh2 dari Johor berada dalam saf kepimpinan PAS, tetapi Salahuddin salah seorangnya....

...sikit sebanyak biodata beliau boleh di baca di SINI

pemilihan Salahuddin utk menerajui kerajaan negeri Johor jika PR diberi peluang mentadbir sepatutnya dilihat sebagai satu pengiktirafan terhadap perjuangan PAS. Pemilihan ini juga dilihat sebagai satu petanda satu kerjasama yg erat terjalin antara parti komponen dalam Pakatan Rakyat dan ianya sungguh membanggakan. Setelah Kedah dan Perak diberi kepercayaan kepada PAS untuk menerajui kepimpinan tertinggi negeri....

tapi, lepas ni puak2 umno akan tuduh lah pulak dgn jolokan "MB Boneka"....hahahahaha.....memang dah jenis lagu tu dah lah....kalau yang depa buat, semua betoi belaka. paling meluatnya puak2 ni sbb kalau PR tadbir, semua pakat merasa....pembahagian atau pengagihan sama rata kepada rakyat, di samping hak2 dan keistimewaan orang Melayu terpelihara.....itu lah yang paling umno tak suka......

1 ulasan:

  1. BUDAK KUBANG KERIAN.21 Apr 2012 12:06:00 PTG

    Salahuddin Ayob bakal MB Johor???
    jd YB kt kawasan aku pom kt kubang kerian xdek hasil.. btg hidung pom xnmapk.. tabur janji sana-sini...cakap je pandai.. kalau kite menang...?? ini kite buat, itu kita buat.. ko tgk tempat aku bro.. ape yg die buat?? ckp?? ckp je pndai..
    kalau??? kalau tiup kerbau pom mati gak.. kalau???
    buah kalau orang dh xpakai dah bro..

    BalasPadam

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...