Blog Member

Rabu, 15 Februari 2012

Nazri Aziz buat lawak lagi!!!!!


bagi aku, Menteri ini amat penuh dengan statement lawaknya sepanjang masa.....mana tidaknya, kelmarin (13/2/2012) dilaporkan oleh kebanyakan portal berita yg dia cakap minta Sharizat pulangkan balik duit yg dipinjam tu...tapi hari ini dia cakap dia tak sebut nama Sharizat pulak.....entahlah....aku pun tak tau mana satu betoi sbb aku tak dengar pun apa yg dia ucapkan.....cuma aku baca laporan berita saja.....

walau apa pun, jgn sekali2 dok kaitkan Sharizat dengan NFC....hehehehehe....kalau kaitkan Sharizat dgn NFC, dia akan heret gerombolan wanita umno pulak masuk dalam gelanggang bersekali utk jadi 'back-up singer' dalam isu ini.........


hari ini pulak (14/2/2012), dia tuduh lah pulak NFC dah langgar syarat pinjaman dgn membelanjakannya ke arah lain dan bukan seperti yg disyaratkan oleh kerajaan terhadap pinjaman tersebut.....hahahahahaha....ini pun satu statement lawak....

sbb apa yg jadi lawaknya??? sbb sebelum2 ini, pakat riuh rendah puak2 umno termasuk yg duduk dalam parlimen dan luar parlimen dok pertahankan NFC.....kononnya NFC tak pecah amanah, tak itu tak ini....semua ada kat hangpa....tuduh apa yg didedahkan oleh Rafizi dari PKR sebagai penipuan dsb....siap Sharizat sinting lengan baju lagi....hahahahaha.....

dan aku rasa, apa yg dicakapkan oleh Nazri dalam sehari dua ni berkaitan NFC sebenarnya telah semakin mendedahkan keadaan sebenar NFC itu sendiri.....tapi mcm biasa lah puak2 umno ni....dek sbb didedahkan secara besar-besaran oleh pembangkang dgn segala bukti dan segala integriti....barulah nk bertindak....kalau tidak, pastinya akan didiamkan sampaikan tak ada sorang rakyat pun akan tahu benda ni.....akhirnya duit rakyat lah yg jadi mangsa dan rakyatlah makin papa kedana....pemimpin umno be end melalui kaedah ini dapat duit ratusan juta, joli satu dunia......

sebenarnya jugak, dalam isu ini....kita boleh tengok tingkah laku pemimpin umno be end dgn lebih jelas lagi....kita pakat perhati saja sudahlah gelagat depa....sejak mula, bukan hanya sorang....hampir semua pemimpin umno bagai nak rak dok pertahankan NFC......so skrg apa jadi??? yg hampir pasti, para pesalah NFC mgkn akan terlepas begitu saja dgn syarat kembalikan duit yg dipinjamkan tu.....hahahahaha

berita penuh, hangpa baca SINI, aku malas nk copy masuk sini......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...