Blog Member

Selasa, 21 Februari 2012

Buku seks kanak-kanak kini di pasaran - Pemuda UMNO


berita penuh : SINI

kah kah kah kah...... mcm mana buku sebegini boleh terlepas ke pasaran??? lucah sangat ka??? adakah ianya selucah spt yg dipertontonkan oleh sekumpulan kehormat trio yg tayang filem aksi seks tu???

bukankah kerajaan yg dok ada jugak dah bersetuju utk mengadakan pendidikan seks di sekolah??? hehehehe...mgkn buku ini boleh dijadikan panduan atau buku teks.....

umno dgn isu2 berkaitan seks ni mmg pantas dan laju sekali.....bukan baru sehari dua ni, tapi semenjak dulu lagi......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...