Blog Member

Rabu, 8 Februari 2012

......apa kata depa!!!!

itu kata depa.....blm kata aku lagi sbb aku pun bekas ahli umno jugak....cuma tak dak lah pangkat besaq macam depa dalam gambaq di bawah ni.....tapi, kalau orang macam ni hangpa tak mau percaya, aku tak tau lah lagi hangpa nak boleh percaya orang yang macam mana.....kalau yang kena pecat dari PAS, hangpa sanjung bukan main lagi......hahahaha

klik untuk besarkan gambar

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...