Blog Member

Isnin, 6 Februari 2012

sindiket 'haji ekspress' dalam Tabung Haji disiasat

gambar hiasan
berita : Anggota sindiket disiasat

petikan beritanya :
KUALA LUMPUR 4 Feb. - Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom mengesahkan beberapa pegawai dan kakitangan Lembaga Tabung Haji (TH) yang disyaki terlibat dalam sindiket 'haji ekspres' sedang disiasat oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia .



kah kah kah kah kah kah.....rupanya ada jugak dinamakan 'haji ekspress'....ingatkan nikah ja ada nikah ekspress....dalam urusan haji pun ada gak.....

heran lah jugak ya...mcm mana sindiket mcm ni pun boleh tumbuh dalam Tabung Haji...sepatutnya, dalam urusan bersangkutan dengan ibadat khusus mcm ni, kena lah jujur dalam tugasan masing-masing....tapi ada jugak yg ambik kesempatan....itu lah yg dinamakan 'tarikan dunia'....dek kerana wang ringgit, serban besaq bakoi pun boleh terbang melayang.....

dah lah tu...orang yg nak pi haji pun satu lah perangai....dah nk pi buat ibadat, nak pi tempat suci...tp di cemari pulak dgn perbuatan merasuah.....apa lah nak jadi....tapi, kalau yg dok kerja berkait rapat dgn ibadah pun perangai mcm ni...rasanya yg jauh dgn ibadah....lagi lah tambah.

hang pi haji balik awai tu plak mcm mana??? tu kira haji ekspress jugak ka mcm mana??? ...dan yang guna pakai duit zakat utk urusan peribadi tu tak perlu siasat ka??? hahahahahaha............

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...