Blog Member

Selasa, 7 Februari 2012

BANCUH punya ranking.....alhamdulillah

kedudukan pada 14/1/2012

kedudukan pada 21/1/2012

kedudukan pada 7/2/2012
alhamdulillah.....kesekian kalinya aku ucapkan terima kasih ke atas para pelawat blog aku yg tak canggih nih...padanlah aku kerja motong getah ja....bukan tujuan nk cari ranking atau tujuan nak ujub, riak dsb...cuma nk ucapkan terima kasih kerana sikit sebanyak bagi aku semangat utk terus BANCUH apa yang berkaitan

terima kasih juga kepada para sahabat yg banyak bagi sokongan dan dorongan terutama kepada OpenMinda dan lain2 sahabat yg mendorong aku utk taip sikit sebanyak idea atau pendapat peribadi aku.....niat dan tujuan aku hanya satu iaitu MENYAMPAIKAN....walaupun benar pada fikiran aku, belum tentu diterima pada pandangan orang lain dan kalaupun salah pada orang lain, belum tentu ianya salah pada aku

masing-masing kita punya persepsi....namun, selagi ianya dipandu oleh asas Iman dan Islam....insyaAllah kita doakan semoga Allah tak memesongkan hati dan fikiran kita dari apa yg kita panggil 'satu perjuangan'

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...