Blog Member

Selasa, 14 Februari 2012

ingatan khas utk rakyat Kedah dan Kelantan

nih...pakat dengar ni apa yg dikatakan oleh sorang OKU di Kedah



antara yg disebutkannya iaitu
track record/kegagalan/tak pandai ekonomi
hahahaha....track record umno perintah 50 tahun berbanding dgn PAS/PR tadbir baru 4 tahun nak disamakan....apa yg pastinya selama 50 tahun hasil mahsul negeri yg berjaya ditadbir oleh umno boleh ditunjuk spt di bawah ni...inilah yg dipanggil kegagalan oleh manusia yg bercakap dalam video di atas tu...


ini bukan cakap kosong, tapi disahkan bahawa hasil balak di Kedah dah meningkat sebanyak 205% sejak 2008 dan sejak PAS/PR tadbir negeri Kedah.....tak pandai ekonomi lagi ka lagu tu??? yg aku tau, orang tak pandai meniaga saja yg meniaga semakin rugi....tapi kalau meniaga semakin untung, orang cakap apa??? hangpa jawab ambik sendiri lah.....

kemudian, manusia tu sebutkan lagi
kewibawaan dan memperjudikan nasib/masa depan rakyat
ini pun satu lawak jenaka jugak.....hahahahaha....hangpa boleh tengok sini juga kewibawaan umno yang ada



itulah antara kewibawaan umno yang ada.....dan salah sorang yg ada dalam video tu kalau tak salah aku lah...pernah dibabitkan dengan menyapu duit rakyat secara salah seperti yg ditemukan oleh laporan audit pada perbelanjaan syarikat GLC....nih aku tunjuk kat bawah ni





dan kononnya jangan perjudikan nasib rakyat.....hahahahaha....hangpa cuba tengok pulak fakta ni


maka, siapa yang perjudikan rakyat sebenarnya??? sendiri mau pikiaq lah.....nasihat aku kpd rakyat Kedah dan Kelantan.....jgn dok perjudikan nasib kita kepada puak umno ni.....yang dah sudah tu sudahlah...jangan dok bagi peluang lagi kat depa.....apa yang pastinya, pencapaian kerajaan negeri bawah PAS/PR adalah seperti di bawah 


kita ada fakta, depa cuma ada auta!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...