Blog Member

Jumaat, 3 Februari 2012

dah eloklah tu!!!!

berita : Zamil sedia terajui Kita, mahu Zaid undur


Zamir Ibrahim
berita dipetik :
Pengerusi Parti Keadilan Insan Tanah Air (Kita) Kedah, Zamil Ibrahim sanggup menggalas amanah mengetuai parti itu jika Presidennya, Datuk Zaid Ibrahim merasakan tidak lagi mampu menerajui pertubuhan itu.

“Saya berani jamin, akan ada ramai lagi tokoh tertentu akan menyertai Kita jika Zaid tidak ada dalam parti,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.



elok lah tu...Zaid Ibrahim bakal digantikan oleh Zamil Ibrahim...nampak macam ada satu kebetulan yg berbetulan lah pulaknya....hehehehe

aku tak kenal lah tokoh yg bernama Zamil Ibrahim ni....tapi yg aku tau, dia ni bekas ahli PKR berjawatan Setiausaha dan telah dipecat dari parti.....

dalam petikan berita di atas, dia kata akan ada tokoh tertentu akan menyertai parti KITA kalau Zaid tak ada dalam parti.....hehehehe....aku rasa, betul lah cakap Zamil tu...tokoh2 yg akan masuk kemungkinannya yg dah tak laku dalam umno dan tak diterima oleh Pakatan Rakyat....mgkn boleh dijadikan platform oleh orang macam Ibrahim Ali, Hassan Ali dan geng2 lompat utk kembali ke kancah pilihanraya sebagai sebuah parti...

berita penuh : sinarharian.com.my

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...