Blog Member

Khamis, 2 Februari 2012

parti KITA bakal dibubarkan!!!!

menurut laman rasmi parti KITA, kemungkinan parti yg diterajui oleh Zaid Ibrahim akan dibubarkan....
rujuk SINI

jika ini benar-benar berlaku, aku rasa amatlah menyedihkan ke atas sebuah parti yg diberi nafas baru oleh Zaid Ibrahim....

natijah daripada keputusan ini akan wujud pelbagai anggapan dan andaian....aku tak mau nk bancuh apa2 lagi, cuma tunggu dan lihat keputusan Mesyuarat Agung Luar Biasa  KITA yg bakal diadakan....

namun, dengan berita ini yg agak mengejutkan....aku menyeru kpd semua ahli parti KITA utk menyertai PAS dan wujudkan satu perpaduan utk menjatuhkan barisan.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...