Blog Member

Khamis, 2 Februari 2012

terbaru!!!!! - pendedahan email blogger berkaitan perbelanjaan Rosmah

NONE
petikan berita :
Wartawan fesyen Patty Huntington dalam blognya Frockwriter mendedahkan urusan e-mel untuk membuktikan kesahihan laporan yang ditulisnya mengenai isteri Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak - Datin Seri Rosmah Mansor yang ‘berbelanja sakan’ membeli pakaian pereka eksklusif di Sydney, Australia.

ish...ish...ish....sampai ke tahap dah dedah sumber asal dah ni....kalau aku lah, orang dok pemuhong...dok cerita buruk pasai aku dalam suratkhabar yg boleh menjatuhkan kredibiliti atau maruah aku....dah lama aku saman puak2 ni.....dah lah kelmarin, ada yg nak jadi hero...yg didedahkan hari ini nk pusin kok mana lah pulak!!!

berita dipetik lagi :
"Pakaian perlu disiapkan pada tempoh sebulan selepas percubaan kedua. Semua pakaian perlu diubah-suai supaya berlengan panjang, dengan memastikan tidak ada bahagian pergelangan kaki atau tangan yang terdedah.

"Beberapa fesyen yang dipesannya itu termasuk skirt Emilia dan blaus berlengan panjang.

"Dia (Rosmah) juga meminta pakaian tambahan lain selain 61 helai yang telah dipesan itu. Ini adalah campuran AW12 (Autumn Winter 2012) dan SS11 (Spring Summer 2011)," tulis Beer.


sumber beritanya : SINI
entahlah.....hangpa baca sendiri, ambik paham lah sendiri.....hehehehehe.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...