Blog Member

Jumaat, 24 Februari 2012

Kejutan MB Kedah 28 Februari

berita : MB: 'Tunggu 28 Feb, saya pun ada kejutan'
berita penuh : SINI

entah apa yg akan dibuat kejutan oleh MB pun entahlah....jgn sampai ada yg terkejut dan kena 'heart attack' sudahlah.....

bangkai gajah masih boleh ditutup, tapi bangkai kerja buat manusia....tak boleh nk tutup selamanya.... benar tak benar seperti dilaporkan, itu belakang kira.... sbb aku pun tak tau apa yg sebenarnya....cuma, aku nk kata siap2 benda yg aku nk kata di bawah ni!!!!

aku tak mau komen lebih....cumanya aku nk bagi WARNING kepada sesetengah golongan....jgn dok ingat PAS ni harta mak bapak hangpa....dah Allah bagi menang, hangpa boleh dapat gaji beribu-ribu, ada yg boleh merasa pakai hak yg dulu tak merasa...ada yg boleh dapat pingat itu ini....lepas tu hangpa nk buat PAS macam harta mak bapak hangpa.....

aku apa peduli dgn hangpa!!!!! tok nenek aku sanggup berhabisan harta benda, ahli2 parti ada yg berinfak hampir seluruh jiwa dan raga, harta benda demi untuk sebuah perjuangan....tapi boleh kat hangpa, buat ikut suka hangpa!!!!!


aku apa peduli apa orang nk kata dgn tulisan aku kali ini!!!! lantak pi kat hangpa.....kalau hangpa nk merosakkan parti....aku pun boleh buat!!! tak perlu tunggu hangpa......ini kira aku belum tahap meluap2 lagi, cuma nk bagi WARNING saja.....jgn sampai bila dah syaitan bertenggek atas dahi.....nasi sudah jadi bubuq!!!

sekali lagi aku bagi WARNING.....parti PAS bukan harta mak bapak hangpa....ini parti kami rakyat marhaen....kami dok bertungkus lumus menangkan hangpa, dok dalam pentadbiran....dapat income ribu-ribu sebulan....kami sekupang pun tak pernah dok pi minta belas ihsan hangpa.....kalau hangpa nak bagi balik kerajaan negeri kpd umno, senang saja....kami boleh buat bila2 masa!!!! jgn ingat kami heran sangat dgn hangpa kalaupun dipilih sebagai pimpinan parti dan negeri....cuih....lima duit pun aku tak heran..... alangkan Saidina Umar pun dihunuskan pedang oleh rakyatnya....inikan pulak mcm hangpa!!!!!

inilah sebenarnya ujian dari Allah....nak tengok sejauh mana perangai hangpa.....bila dah menang, masing2 nk tunjuk lagak....tunjuk hero dan tunjuk pandai.....masa susah, semua pakat boleh turut....tapi bila mai senang, dok nak dabik dada jadi hero......

akhir sekali....aku ucapkan syabas kpd Ust Azizan yg selama ini telah memandu pentadbiran negeri dan PAS Kedah ke arah yg sepatutnya.....salah dan silap dalam percaturan serta tindakan adalah sebenarnya amalan biasa, walaupun sepatutnya boleh dielakkan....tapi kun fayakun Allah mengatasi segalanya demi utk memberikan kita pengajaran dan peringatan serta ujian.......

tapi aku tegaskan juga....aku bukan sokong siapa!!!! aku adalah ahli PAS dan kesetiaan aku hanya kepada parti.....siapa jadi kepala, aku tak berapa nk ambik kira sbb masing2 ada kelayakan....cuma kaedah dan cara yg pentingnya.......

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...