Blog Member

Khamis, 23 Februari 2012

Komen Dr Danial berkaitan debat LGE dan CSL

pertamanya, aku mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan kpd Dr Danial atas apa yg telah dikomenkan.... sesungguhnya ini perlu memberi kesedaran kpd kita semua terutama PAS dalam terus menerus memberi kefahaman kpd bukan Islam terutama di kalangan ahli komponen dalam PR mengenai Islam..... walaupun sebahagian sudah mula sedar dan faham, tapi belum cukup menyakinkan.....

apa yg disebutkan oleh Dr Danial perlu diambil pengajaran....pandangan sebegini perlu dihargai dan tak perlu ada pihak2 yg cuba memberikan komen balas berbentuk negatif......



didoadakan semoga Dr Danial terus memberikan pandangan2 bernas bagi kemenangan Islam di bumi Malaysia ini.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...