Blog Member

Ahad, 12 Februari 2012

kalau mcm ini kira 'gadai' ka 'jual terus'???

ini gambar yg aku dapat dari sorang fren facebook aku.....sesiapa yg ada akaun facebook, klik sumbernya di  SINI

nak kira mcm mana ni??? tahun lepas dah kecoh orang kuat umno yg berbaju putih yg julang tangan kat tengah tu pi perarakan hantaq tokong sayuq di Alor Setar.....ini sambutan Thaipusam pulak mcm ni...

sesiapa tlg pi tanya Harussani sat...ini dah kira gadai ka jual terus dah ni???

hahahaha.....kalau dah tok ketua depa macam tu...begitu lah juga anak juak depa.....ini baru namanya perjuangan memartabatkan Islam oleh umno.....

lagi gambar

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...