Blog Member

Selasa, 7 Februari 2012

seperti yang diduga!!!! siapa yang kena?????

aku dok kata dah....tapi hangpa tak mau percaya!!!!



dikhabarkan seorang penerima BR1M telahpun mendapat 'surat cinta' dari pejabat LHDN.....selama ini dia tak pernah dikenakan sebarang cukai ke atas pendapatannya, tapi hanya selepas dia isi borang BR1M, dia pun terus dikenakan cukai pendapatan, walaupun pendapatannya masih berada di bawah garis kemiskinan....kononnya dikenakan sbb sejak dulu (mgkn sejak mula bekerja kot), manusia tersebut tidak pernah isi borang atau declare pendapatannya kepada LHDN.....

kalau benarlah berita ini....sesungguhnya ini amatlah malang dan sebenarnya perkara ini telah dijangka oleh sebilangan orang termasuklah aku sendiri.....

untuk berita dan cerita penuh, hangpa tengok SINI

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...