Blog Member

Ahad, 8 Januari 2012

Hassan Ali dipecat

PAS pecat Hasan Aliharakahdaily.net
.
KUALA LUMPUR, 8 Jan: PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali (gambar) sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta

KENYATAAN MEDIA PRESIDEN PAS
Setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.

Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Dato’ Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan Parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan PAS.

Abdul Hadi Awang,
Presiden PAS

----------------------------------------------
sat lagi tengah malam skit aku bancuh!!!!

1 ulasan:

  1. pejuang kebenaran8 Jan 2012, 4:12:00 PTG

    Orang yg ikhlas berjuang kerana Allah tdk heran pecat2 ni....ni kecik punya dugaan. Walaupun Hasan Ali berpendidikan sekular tdk bermakna perjuangan Islam nya kurang berbanding yg ada ijazah dlm bidang agama. Penduduk langit sentiasa mendoakan org yg ikhlas dlm perjuangan.

    BalasPadam

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...