Blog Member

Sabtu, 7 Januari 2012

bila umno campurtangan dalam pengurusan masjid...inilah yg jadi


tajuk video : 2/1/2012 - Isu 2 ceramah dan masalah campurtangan UMNO di Masjid Ar-Rahman
posting tuan ampunya video : pjbt2012
Setelah berlakunya pertukaran nazir dan pengerusi masjid, maka semua kuliah maghrib telah diubah sedangkan jawatankuasa lama dan para jemaah telah tetapkan kuliah penceramah yang berpengalaman. Namun, telah dua malam meja kuliah telah dirampas oleh pihak pengerusi baru yang membawa ustaz yang dijemput sendiri hingga ustaz asal terpaksa pulang dengan hampa.

video ini merupakan peristiwa yang berlaku pada malam kedua dimana ahli kariah dan jemaah masjid tidak berpuas hati dengan pengerusi baru yang merupakan pemimpin parti politik dan membawa agenda politik kedalam masjid. malam pertama(1/1/2012) telah berlaku dua kuliah maghrib serentak.
---------------------------------------------------------------
Masjid Ar-Rahman ni di mana pun aku tak tahu....tapi yg pastinya bukan di negara Monggolia lah....tp, tgklah jalan ceritanya.....ustaz yg dijemput pun tak berani nk jawab soalan yg sebenarnya menjurus kpd menegur @ mengkritik suatu bentuk kezaliman

kemudian, masuk pula campurtangan pemuda umno....entah dari mana datangnya anak qariah, dilantik pegang jawatan dalam Masjid.....

entahlah.....aku bancuh ja!!! 

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...