Blog Member

Isnin, 19 Disember 2011

"Wartawan Utusan" di sidang media Jingga 13

sumber asal : lianglahad.blogspot.com

WARTAWAN UTUSAN DITANAH NMLC,PETANDA KARIER POLITIK SHARIZAT AKAN DITAMATKAN?

Pada 18 December 2011..pukul 2pm..
Jingga 13 telah pergi ke Putrajaya di Presint 10..
mereka pergi melawat apa yang didakwa sebagai dua lot tanah yang dibeli oleh Keluarga Sharizat melalui akaun NMLC yang bernilaiRM3,363,507 juta..

Jingga 13 mendapat maklumat lengkap mengenai dua lot tanah tersebut..
dalam lawatan tersebut..
mereka turut membawa plan tanah sebagai rujukan...


dua lot tanah yang dibeli oleh NMLC.



Namun..
bukan itu yang aku nak "story" kan kat korang..
aku nak ceritakan satu kejadian pelik yang berlaku semasa lawatan Jingga 13 tu..

Dalam lawatan itu..
Jingga 13 dikejutkan dengan kedatangan 3 orang yang mendakwa diri mereka wartawan dari akhbar Utusan Malaysia..

Inilah 3 orang yang mendakwa mereka daripada akhbar utusan Malaysia..
Mereka memperkenalkan diri sebagi wartawan Utusan kepada sahabat-sahabat Jingga 13..

Jadi..
kalaulah betul mereka itu dari Utusan..
aku berpandangan,sudah pastilah kehadiran mereka mendapat"restu" dari orang "atas"...

Kerana,menurut Jingga 13..
Sebelum ini Utusan tidak pernah hadir dalam mana-mana sidang media yang dibuat Jingga 13..

Mungkin Utusan mendapat "lampu hijau" untuk menamatkan karier politik Sharizat Jalil yang begitu degil untuk meletak jawatan..

Sharizat sudah menjadi liabiliti kepada UMNO dan BN..
"watak" sharizat dalam politik UMNO mesti ditamatkan segera..

UMNO pula liabiliti kepada negara Malaysia...
maka kita kena tamatkan "watak" UMNO dalam warna warni politik Malaysia...
kah..kah..kah..

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...