Blog Member

Isnin, 19 Disember 2011

Jawapan tuntas berkenaan dgn isu "Tuhan Samseng"

video

inilah yg aku boleh kirakan sebagai satu jawapan tuntas atau yg paling mudah difahami oleh manusia2 yg hanya tahu nk menempelak dalam isu "Tuhan Samseng"...tapi hakikatnya diri sendiri jahil dalam ilmu Islam...

itu sbb lah dalam isu ini, hanya puak2 yg penuh kejahilan saja dok hingaq tak tentu arah....sedangkan para mufti dan alim ulama lain hanya berdiam diri sbb depa reti....kalau tidak, dah lama depa sahut cabaran TGNA utk bermuzakarah ataupun pasti akan ada fatwa mengatakan TGNA telah sesat aqidah....

melainkan yg ramai la ni adalah golongan yg pernah disebutkan oleh Rasulullah iaitu golongan "al ruwaibid'ah" iaitu golongan yg tak reti apa satu, tp bercakap mcm reti/mahir...

tambahan lagi puak2 yg dok cari makan dalam politik...bukan main jaja seluruh pelusuk kampung bawa isu "Tuhan Samseng"....yg sebenarnya depa dok jaja kejahilan dan kejumudan diri sendiri.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...