Blog Member

Sabtu, 31 Disember 2011

Dinar Amerika


Dah ramai pakat dok berlumba-lumba keluarkan Dinar la ni.....alhamdulillah....ini sesungguhnya amat baik utk perkembangan Islam dan ummat Islam seluruh dunia...semoga satu hari terdekat ini akan terhapus sistem kewangan duit fiat dari ekonomi ummat Islam.....kalau puak2 konvensional dan sekular nak pakai duit kertas lagi, biaq pi kat depa lah.....

Gambar di atas tu adalah rekabentuk Dinar Amerika yg kali pertama dikeluarkan.
Mempunyai pengiktirafan dari WIM

Rujuk SINI kalau ada sesiapa nk order. Dan kalau ada sesiapa nk beli, bgtau lah aku sama....
boleh tlg belikan kt aku sama sbb aku tak reti nk beli dgn peniaga antarabangsa nih.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...