Blog Member

Khamis, 22 Disember 2011

pengkhianatan yg umno cuba sembunyikan - Che Gu Bad



antara apa yg diperkatakan oleh Cikgu Bad dlm video di atas berkaitan penghinaan kpd Raja-raja Melayu di Malaysia...semoga paparan keratan2 akhbar di bawah dapat membantu....

keratan akhbar ini yg aku collect dari laman2 maya yg bertebaran....


















terima kasih aku ucapkan kepada semua tuan ampunya blog yg aku tak sebutkan nama di sini yg telah sudi memaparkan keratan-keratan akhbar di atas untuk dikongsikan demi manfaat bersama

Tiada ulasan:

Catat Komen

sapa-sapa pun boleh komen...tapi yang berkaitan sahaja...
nak ceghita pasai MLM tang ni, boleh blah...dan kalau dah komen tu, tlg lah boh nama...nama pendek ka, panjang ka...nama penuh ka.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...